جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ساعات کاری شرکت : 8 - 17
خیابان انقلاب، وصال شیرازی
خیابان بزرگمهر
تماس با ما
021-26403327
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خدمات شرکت تولیدی کیمیا طب درنیکا

شرکت تولیدی کیمیا طب درنیکا با دو دهه سابقه در خصوص خدمات انواع تخت ها و واردات و عرضه قطعات تخت های خارجی، با داشتن مجوز شرکت ثالث , دستگاه‌هایی که از تعهد خدمات پس از فروش تولید کننده یا نمایندگی آن خارج شده است. دستگاه‌هایی که فاقد نمایندگی رسمی در کشور بوده و از طریق مجاری قانونی وارد کشور شده‌اند. دستگاه‌هایی که تولید کننده یا نمایندگی وی قادر به تأمین خدمات آن نبوده و یا بنا به تشخیص اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صلاحیت ارائه خدمات را نداشته باشند.

بازسازی و نوسازی و برگشت تخت های فرسوده

طرح بازسازی و نوسازی و برگشت تخت های فرسوده به چرخه درمان از طریق شرکت کیمیا طب درنیکا انجام می پذیرد. و در صورت لزوم تعویض تخت های فرسوده با تخت های بروز تولیدی این شرکت صورت می پذیرد.

جزئیات بیشتر

شرکت ثالث خدمات پس از فروش

.دستگاه‌هایی که از تعهد خدمات پس از فروش تولید کننده یا نمایندگی آن خارج شده است. دستگاه‌هایی که فاقد نمایندگی رسمی در کشور بوده و از طریق مجاری قانونی وارد کشور شده‌اند ...

جزئیات بیشتر

واردات لوازم یدکی تخت های برند

واردات انواع موتورها، چرخ ها، جک های گازی، پمپ های هیدرولیک از تمامی برندهای معتبر اروپایی و آسیایی جهت خدمات تخت های برند خارجی

جزئیات بیشتر

شرکت تولیدی کیمیا طب درنیکا

شرکت  تولیدی کیمیا طب درنیکا با دو دهه سابقه در خصوص خدمات انواع تخت ها و  واردات و عرضه قطعات تخت های خارجی، با داشتن مجوز شرکت ثالث خدمات پس از فروش تخت های اتاق عمل برند های  Famed, Stryker, Schaerer، و تخت های بستری و ICU-CCU برند های HILL-ROM و …  سالهاست که مشغول به فعالیت می باشد و پس از سالها تلاش با درک موضوع فعلی بازار تجهیزات پزشکی و نیاز بسیار بالا مراکز جهت خدمات و بازسازی و نوسازی تخت ها، این شرکت با سابقه درخشان در این امر تصمیم به ارائه خدمات و بازسازی و بروز رسانی تخت های از کار افتاده با گارانتی بالای 10 سال را دارد.